Skip to content
- Przekazanie do serwisu sprzętu do naprawy lub zamówienie w serwisie towarów, oznacza przyjęcie przez Klienta wszystkich warunków, na podstawie których serwis świadczy usługi naprawy lub sprzedaży.
- Na każdy dostarczony do serwisu sprzęt Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia sprzętu do naprawy.
- Klient jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności opisu i kompletności sprzętu.
- Jeżeli podczas przyjęcia Klient nie określi usterki może dodatkowo zostać obciążony kosztami wyszukania uszkodzenia.
- Po wykonaniu naprawy Klient zostanie powiadomiony telefonicznie lub w formie pisemnej pocztą elektroniczną.
- Informacje o aktualnym statusie naprawy można uzyskać osobiście lub telefonicznie w godzinach urzędowania serwisu.
- W przypadku, gdy po wstępnych oględzinach sprzętu i zaakceptowaniu przybliżonej ceny naprawy, Klient wycofa się z transakcji, będzie on obciążony kosztami dotychczasowego postępowania oraz materiałów zamówionych lub zakupionych dodanej naprawy.
- Po zaakceptowaniu przez Klienta ceny usługi, karta naprawy stanowi umowę o dzieło na wykonanie tej usługi. Warunkiem wydania sprzętu jest zwrot oryginału potwierdzenia przyjęcia.
- Sprzęt zostanie wydany po uiszczeniu zapłaty gotówką lub przelewem w formie przedpłaty.
- Na wymienione części i podzespoły Klient otrzymuje trzymiesięczną gwarancję pod warunkiem stosowania materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu.
- W przypadku, gdy po zamówieniu towarów wymagających sprowadzenia, Klient wycofa się z transakcji, będzie on obciążony kosztem w/w zamówionych lub sprowadzonych towarów.
- W przypadku niemożności realizacji naprawy w ramach gwarancji na wykonaną już usługę, serwis ma 30 dni od daty uznania naprawy gwarancyjnej za niewykonalną na zwrot poniesionych przez usługobiorcę kosztów.
- Wszelkie odstępstwa od opisanych procedur wymagają formy pisemnej (np na formularzu przyjęcia sprzętu) oraz muszą zostać zaopatrzone w czytelne podpisy obu stron pod rygorem nieważności.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych Zlecający zobowiązany jest wykonać kopię bezpieczeństwa.
- Zlecający oświadcza, że na oprogramowanie zainstalowane w urządzeniu (komputerze)posiada wszelkie licencje i jest jego właścicielem.
- Nieodebranie sprzętu w czasie miesiąca od daty powiadomienia o zakończeniu naprawy powoduje naliczenie kosztów magazynowania w wysokości 10% wartości naprawy za każdy rozpoczęty miesiąc.
- Sprzęt nieodebrany w terminie trzech miesięcy od daty zakończenia lub rezygnacji z naprawy zgodnie z art 180 K.C będzie uznany za porzucony i zgodnie z art.181 K.C.przechodzi na własność serwisu z tytułu zwrotu kosztów składowania oraz ewentualnej naprawy.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmian w powyższym regulaminie Aktualna wersja znajduje się zawsze na stronie :WWW.ABCDATA-SERWIS.PL